torsdag 13 september 2007

Det här hade Jennie velat se

Det finns ett hip-hop band som heter The Black Eyed Peas. Jag är egentligen för gammal för att ens veta att de spelar hip-hop än mindre veta vilka dom är. Dom är i stan just nu och spelar på Hovet i kväll. I förmiddags gick grabbarna igenom Sturegallerian, precis förbi TOUS. På kläderna och stilen såg de ut som "kändisar". Senare på eftermiddagen står det en så fantastiskt vacker tjej utanför butiken, hon står där jättelänge, säkert en kvart. Snygg jacka, snygga solglasögon, perfekta läppar, hy, hår, ja allt. Jag bara tittar, förstår inte alls vad jag tittar på. Det var Fergie, förstod jag senare. Hon är superkänd och Jennie hade vetat exakt vem det var. Jennie hade sagt; ta fram kameran och gå ut och ta en bild. Och det hade jag gjort om jag bara inte hade sådana kunskapsluckor vad det gäller hip-hop.

Inga kommentarer: