måndag 22 oktober 2007

Snyggt rese-set

Ett riktigt snyggt rese-set är den här kabinväskan och extraväskan. Kabinväskan har en jättebra inredning och rymmer lagom för en helg. Fickor lite varstans för biljetter, tidningar etc. etc. 2.933:-. Den övre väskan kan användas som vanlig väska eller som beauty-box. Innuti finns fickor för flaskor, sprayer och allt som man behöver. I ytterfacket får man plats med allt smink, penslar, pincetter etc. Allt fungerar naturligtvis också om man väljer att fylla väskan med dagliga saker som mobil, pennor, plånbok och allt annat en kvinna behöver. Det finns en lång reglerbar axelrem till väskan 2.444:-. Båda delarna finns även i vitt med svart mönster. Jag har själv beauty-boxen och jag använder den som så. Min är vit/svart och jag grämer mig varje gång jag måste lägga den på bandet på flygplatsen. För numera får man inte ta med sig dem på planet. Trots det så ser min jättefin ut, de smutsfläckar som hamnar på den torkas lätt av med lite tvållösning. Och en sak till, det är en fröjd och se när min fina väska kommer ut på bandet. Då låter jag den snurra runt ett extra varv - bara så att alla skall få se den!

Inga kommentarer: