torsdag 13 december 2007

Vårens väskor

Vi har fått en fråga om vad som kommer i vår och när det kan tänkas dyka upp i butiken. Jag vet aldrig när olika väskor kommer men de första brukar dyka upp under andra halvan av januari och sen fortsätter det komma vårväskor fram till mars. En del modeller tar slut direkt så man måste vara snabb om man suktar efter något eftertraktat. Som vanligt tar jag inte in mera än en eller ett par av varje modell. Den här bilden är från TOUS showroom i Barcelona. Jag provar en av mina favoriter ur vårkollektionen, "Braidy". Den är i flätat skinn med härligt foder. Väskan är så mjuk och följsam så ni anar inte. Axelremmen går att göra dubbelt så lång. Den kommer hem i rosa, svart, beigt och vitt och kommer att kosta 4.265:- och den kommer att sälja slut direkt. Maila eller ring mig snart så håller vi en åt dig. Jag har ingen aning om när just den här väskan kommer. Vanliga Kaos color (i nylon) kommer i två nya färger beige botten med gult mönster samt ljusgrå botten med turkosblått mönster. Kaos Classic kommer också i två nya färger, som jag har svårt att beskriva... men jag gör ett försök, beige botten med nallar i pastellblå och -rosa och skinndetaljer och axelrem i nougat. Grå botten med nallar i ljusblått och brunt och skinndetaljer och axelrem i svart. Behöver jag säga att allt är snyggt!

Inga kommentarer: