måndag 24 november 2008

Barnörhängen

Vi säljer barnörhängen. Då undrar ni säkert vad det är för skillnad på örhängen till barn och till vuxna. Barnörhängena har en lite kortare pigg, den är 7mm istället för 10mm. Barnörhängen har dessutom en skruv bak istället för en snurrebuss. Skruve gör att ingenting trycker på mot huvudet. De här barnörhängena med skruv finns bara i guld för att guld är bättre för nytagna hål. Den här diamantnallen finns i två små storlekar och kostar 2.505:- och 2.872:-. Det finns guldörhängen med skruvar från 709:- fast då är det inga diamanter på dom. Jag måste bara tillägga att det inte är nödvändigt att vara barn för att bära barnörhängen. Själv har jag en liten diamantblomma på toppen av mitt högra öra, där jag någon gång i min ungdom tog ett extra hål.

Inga kommentarer: