söndag 1 mars 2009

Melodifestivalen i Malmö


Jag tycker om Melodifestivalen, jag gillar allt runt den och jag skäms inte över det. Jag skall till och med se genrepet på Globen live. Igår satt jag uppkrupen i soffan och såg alla bidragen. Malena Ernman var riktigt, riktigt bra. Skicka henne till Ryssland och hon kan ta hem hela rasket. Hennes låt går antagligen upp på första plats på tidningen QX:s topplista (om dom har en sån), låten är annorlunda, maffig och sätter sig i huvudet omgående. Malena funkar i öst som i väst. Skicka henne! Det fanna andra gobitar i Malmö också. Jessica Andersson som vit, sexig ängel. Jag skymtade lite ängla-smycken på Jessica. Det var ett armband i stål med nallehuvud och änglavingar, 1.210:-. Runt halsen hade hon halsbandet ur samma kollektion för 953:-. Tufft!!



Inga kommentarer: