onsdag 19 augusti 2009

Nya väskor in, gamla väskor ut



Här har det kommit fem JÄTTESTORA lådor med underbara höstväskor. Jag packar upp så fort jag kan. Men jag måste hinna prova alla. Nu har jag hunnit packa upp två, en blodröd och en skogsgrön. Det är en av vårens mest efterfrågade modeller som tog slut i ett nafs. Nu kommer den i flera färger och med en lång axelrem i skinn 1.939:-. Grön är min färg och modellen är perfekt! Återstår att se vad mera som gömmer sig i lådorna.
Samtidigt måste vi rensa ut sommarens väskor. Det är 40% rabatt på alla sommarväskor och mera blir det inte. Vi säljer ut dem idag och i morgon, sen skickas dom tillbaka till Barcelona. Vad gör man med dom där då, undrar ni. Man säljer utgående modeller på TOUS Outlet i Olympiahamnen, dom två tornen ni vet.


Inga kommentarer: