torsdag 24 september 2009

20 frågor - Kristina


Favoritväska: Esmera, finns att få i svart eller gräddvit men min är silver

Favoritsmycke: Mitt diamant-”K” och på andra plats kommer ringar och armband

Musik jag gillar: Topliste-ettor

TV-program jag inte vill missa: På spåret, fast just nu är Svenska Hollywoodfruar något som både roar och oroar

Godast middag äter jag: gärna på Mården

Favoritbar: Riche på vintern och Clas på hörnet på sommaren

och vad beställer jag där: Oftast vin

Favoritlunchställe: Ingelsta Kalkon för den goda matens skull

På mitt nattygsbord: Suduko och ”Aldrig fucka upp”, en seg bok som lär bli liggande

Älskar kläder från: Wink i Sturegallerian

Favoritfärg: Grönt, fast klär mig oftast i svart

Det dyraste jag köpt: En 4:a på Birger Jarlsgatan

Bästa gå-bort-presenten: Armband från TOUS

Kaffe: Latte på lättmjölk, tack!

Senaste felköp: Jättetuffa leggings från Bitte Kai Rand som innehåller för mycket ylle – så dom kliar.

Det glömmer jag aldrig: Nycklar och mobil

Det uppskattar jag hos andra: Åsikter

Udda talang: kan ”vifta” med näsvingarna

Stjärntecken: Tvilling

Semestrar jag gärna: trivs bäst i Spanien

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt inslag i bloggen med frågorna!
Ser att du har några klassikerväskor bakom dig - är de i svart eller brunt?
Hälsningar
Anne

Unknown sa...

Anne, väskorna bakom mig är dom sista klassiska vi har kvar. Färgen heter black/camel. Svart botten med beiget mönster.
Jag gör ett inlägg på det... kommer strax!