fredag 18 september 2009

En fin doppresent

Är det roligt att få en dopsked, det kan man ju fråga sig. Själv använder jag aldrig min silversked, fast jag vet att jag har en, alla har i vart fall en. Men nu är det andra tider, man kan få andra minnen för livet. Min son fick en nalle av sin gudmor i doppresent. Nallen är ihjälkramad tills nu, men den är inte slängd. Den har fått följa med sonen till hans egna hem, när han flyttade hemifrån.
På TOUS kan du hitta presenter som följer med hela livet. Både gosenallar, silvernallar, guldnallar och som här: fina ramar med nallar.
Silverramen kostar 1.880:- och den rymmer ett foto i formatet 9*12cm. Träramen med en silvernalle kostar 1.116:- och rymmer ett foto i formatet 10*15cm.
Vill ni promt ha en dopsked så har vi det också.

Inga kommentarer: