måndag 2 november 2009

20 frågor, Jeanette

Favoritväska: Jag har en favorit, och det är den jag visar på mig på bilden.

Favoritsmycke: Jag älskar alla vitgulds ringar med diamanter, jag tycker också det är supersnyggt när man blandar det gula guldet med diamantringar i vitt guld.

Musik jag gillar: Jag är en sådan som lyssnar på allt. Beror helt enkelt på vilket humör jag är på, men all musik man blir glad utav!

TV-program jag inte vill missa: Just nu, True Blood!

Godast middag äter jag: Vapiano är ett favorit hak!

Favoritbar: Vapiano där med.

och vad beställer jag där: Glas vitt eller en Caprinia;)

Favoritlunchställe: Bluberry, nyttigt och bra!

På mitt nattygsbord: Körkortsboken, körkort är på ingång...

Älskar kläder från: Allt mellan himmel och jord!

Favoritfärg: marinblått och rosa.

Det dyraste jag köpt: Det blir nog vinterjackan som jag köpte nu i år. Skitsnygg är den;)

Bästa gå-bort-presenten: Flaska vin.

Kaffe: Soyalatte eller kaffe m. mjölk.

Senaste felköp: Massa onödiga rea kläder.

Det glömmer jag aldrig: Alla underbara resor jag gjort hittils i mitt liv, jag älskar att åka iväg.

Det uppskattar jag hos andra:
Bra humör, Spontanitet och när man är sig själv, självdiciplin.

Udda talang:
Vifta på näsborrarna;)

Stjärntecken:
Lejon, Grr!

Semestrar jag gärna:
Italien, Skidor i alperna.

Inga kommentarer: