söndag 20 december 2009

Julklappstips runt 1.000 kronor



Den ultimata vinter-ringen i silver - Snowy. Den kom i fjol men det är som årgångsvin, den blir bara bättre med åren. Ringen passar så perfekt hela vinterhalvåret, sen får den vila under sommaren. 1.014:-. Vilken detalj på after-ski, eller på julfesten eller varför inte med nyårsblåsan. Den blir lätt ett samtalsämne. Snöstjärna!















Här är två klockor som passar både barn och vuxna. Den vita är en barnklocka med en liten nalle hängande i armbandet, 955:-. Den finns också i rosa och i ljusblått och den passar även vuxna - med lite barnasinne.


Den flerfärgade har olika TOUS-symboler på armbandet som är av plast, 1.102:-. Den visar även datum. Tiden, den ser man på båda... Bra va!



Vi säljer ganska mycket parfymer. Dom har vi också som presentset, och vi är urdåliga på att sälja dem. Urdåliga. Så nu får det bli bättring, för presentaskarna är sjukt prisvärda. Titta på den här, en stor parfym av den gamla goda sorten, den jag älskar. Utöver den så får man en hållare för värmeljus med utstansat nallemotiv. Jag ser det framför mig, ett fint värmeljus som lyser genom hållaren och ger nallemönster på väggarna därhemma. 889:-








Jobbväska, träningsväska eller skötväska, den här modellen passar för alla vardagstillfällen. Till fest kan du ha något finare, tycker jag. Cubik Color, Nuni, för 1.014:-, massor av bra fack, lång axelrem som går att fästa på väskan, möjlighet att trä väskan över en kabinväska och en söt nalle-adresstag.



















Hua vad det är kallt idag, ute som inne. Jag vill ha, jag vill ha, den här jättemysiga halsduken i lammull/acryl/viscose för 970:-. Kommer att passa till min svarta dunjacka.

Inga kommentarer: