tisdag 16 mars 2010

Min morgon i bilder

Idag börjar jag jobba först vid lunch. Då undrar ni säkert vad jag pysslar med hela förmiddagen. Jo jag tar hand om mig själv, kan man säga. Jag går hemifrån halv nio. En kvart senare träffar jag Lisett vid Norrtull. Vi tar en rask promenad runt hela Hagaparken. Det tar en timme. Solen skiner och det är underbart att promenera.













Koppartälten är upprustade och den blåa färgen skiner ikapp med solen.



Just när vi kommer till Haga Slott så kör en långtradare därifrån. Ser ni, jag hann precis få upp kameran, långtradaren är från Kvänum kök. Det betyder att ett av köken hos Kronprinsessparet Victoria och Daniel kommer från Kvänum Kök.












Så här ser Haga Slott ut idag. Renoveringen är i full gång. Snart så, i sommar, flyttar dom in!!!









Så här vackert är det i Hagaparken. Solen skiner och det är någon minusgrad.












Jag lyxar till det extra mycket den här morgonen. Hoppar in i solariet 10 minuter. Jag föredrar stå-solarium, det är flera rör och lite starkare, så 10 minuter räcker.












Nu är det dags för en dusch, men innan jag hoppar in i duschen sätter jag på kaffet så det hinner bryggas klart tills jag är nyduschad.







Slutligen blir det en liten lunch. Surdegsbröd med ost och gurka och så mitt älskade kaffe! Sen en rask promenad på 20 minuter till Stureplan. 12:00 är jag i butiken.
Det var min morgon, hur var din?

Inga kommentarer: