lördag 22 januari 2011

Jag lovade er plånböcker

Dom här plånböckerna går verkligen i vårens tecken. Den översta är min favorit, kollektionen heter Oriental. Jag tror att jag skulle vilja ha tapeter i det mönstret. Skulle passa som fondvägg i sovrummet. Vad glad man skulle vara varje morgon när man vaknade... 1.700:-.
Den andra, färgglada kostar 1.400:-. Kollektionen heter Ivy.
Sen kommer Cubik Neon, för 1.700:-.
Sist en ny Kaos färg äggskalsvitt/grått. Plånboken är av den där nya modellen med blixtlås runt hela. Kostar 1.900:-.

Jag vet inte varför, men jag är så himla svag för den här färgkombinationen. Den är helt enkelt otroligt klassisk men med sting. 1.900:-

En annan sak, har ni märkt att alla våra priser slutar på 0 numera. Förr kunde de sluta på vilken siffra som hälst. Lite bökigt då en väska kunde kosta 2002:- och folk trodde det var ett årtal. Idag kostar en sån väska 2.000:- prick.

Inga kommentarer: