lördag 8 januari 2011

Välja solglasögon

Det här är min svägerska Eva. Hon vill ha ett par nya solglasögon men kan inte bestämma sig för vilka som är snyggast.
det är ju ingen brådska med tanke på vädret (snö, snö, mulet och mörkt)men vad tycker ni.
Det här paret är lite fyrkantiga. Färgen är superläckert beige. Ovanlig färg, tycker jag, men det gör solglasögonen speciella. Riktigt snyggt.
Sen har vi de här. Svarta med graderade linser. Det betyder att dom är mörkare överst. Även bågarna är graderade från grått till svart. Väldigt stora men otroligt snygga på Eva.
Säg nu, vilka skall hon välja?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Båda är jättefina på henne! Det är ju lite olika stil på dem förstås. Frågan är väl snarare vilken stil hon vill förmedla tycker jag! De första är mera tuffa medan de andra (de svarta graderade) får henne att se ut som en filmstjärna!
/Susanne

Anonym sa...

jag tycker de första som har lite mer retro-känsla, det tror jag blir modet för sommaren. själv tror jag på E&Es bågar Bettnes, i sköldpaddsmönster då såklart! kan inte bli mer retro. Har sett en del unga tjejer ha såna förra året...kanske de får mig som 50+are att känna mig yngre igen, haha! :-)

Anonym sa...

Nedre, super snygga på henne!
Vad är det för märke?