onsdag 9 februari 2011

Riktigt snygga väskor

Vad sägs om den här, jag fick plötsligt en sugande längtan efter en röd väska. Den är så snygg. Vilken signalfärg. Man kommer att vara absolut snyggast när man har den här väskan över axeln. Den är i skinn med någon slags tyg på sidorna som har rött leopardmönster. Vid axelremmen och vid handtagen är beslagen som halva nallar. Inuti är fodret grönt. 4.800:-
Det finns en liten modell i samma kollektion, med kedja som axelrem. Mitt på kedjan så är det en bit skinn så att inte kedjan skaver sönder dina kläder. Den här färgen har rosa foder. 2.900:- för den här storleken.
Det finn ytterligare en väska i den här kollektionen, med lock och lång axelrem. Storleken är mittemellan dom två jag visar här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rött passar bra på dig Kristina!
/Susanne

Unknown sa...

Tack Susanne, jag känner mig supersnygg i den väskan. Skall fundera lite på den. För vad jag verkligen behöver är en badkasse, så det måste först bli en sån.