lördag 5 februari 2011

Roligaste idag på temat manligt och kvinligt

Det kom in ett par idag som ville titta på örhängen.
Han: Du har ett par örhängen där i fönstret med en fluga på, dom skulle vi vilja titta lite närmre på.

Jag: Fluga...??? hmm låt mig se.... hmmm...

Jag tänkte mig något åt det här hållet:



Vi har ju haft lite naturteman tidigare. Men fluga.

Å jag vill påstå att jag var jävligt snabbtänkt. För jag plockade genast fram dom här:

Det var dom han menade. För mig är det rosetter (3.450:-).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla typiskt! Har vart med om nästan samma sak när jag jobbade i en guldaffär! Killar alltså!
Jag har en fråga också...har nån mejladress? Skulle eventuellt vilja beställa en pryl!
MVH
Susanne

Unknown sa...

Du kan maila mig på:
kristina.funck@gmail.com

eller till butiken

tousstockholm@tous.com

eller ringa till butiken

08-679 60 60