lördag 19 mars 2011

Bloggvänner

Genom min blogg och genom andras bloggar har jag lärt känna en del nya människor.
I höstas var jag på en middag med några av dem och där lärde jag känna flera bloggtjejer. Så nu följer jag ganska många bloggar. Det är kul. Det är nästan som att man känner personerna bakom bloggen trots att man aldrig träffat dem.

Som Singelmamman. Henne har jag som hastigast sett en gång men aldrig pratat med på riktigt.

Fatta vad glad jag är för nu dök hon upp i butiken. Hon är på klänningsjakt (läser ni hennes blogg så vet ni att hon var på BH-jakt också, men den biten är avklarad) och passar då på att titta in till mig.

IRL (in real life) som det heter.

1 kommentar:

Singelmamman sa...

Det blev ingen klänning. Hittade inte "den" klänningen så jag funderar ett tag till. Kul att ses idag!