torsdag 24 mars 2011

Dilemma



Nu har jag ett problem, eller två egentligen. Jag behöver en badkasse och väljer mellan tygväskan med broderier, den stora praktiska badkassen i beige och den här.

Den här är i ekologisk bomull/linne och den är naturvit. Sen hänger en liten H2O parfym (fast utan parfym) i handtaget. Inget foder men ett innerfack som är fastsytt. 1.850:-

Det här är något jag verkligen behöver till sommaren. Men det är också något som jag bara kommer att använda under semestern och när jag åker till landet och så. För väskorna passar inte i min cykelkorg :-). Det lutar åt den riktiga badkassen eftersom den är plastfodrad och tål sandiga handdukar.



Men sen kom den här väskan. 3.350:-.I mjukaste skinn och den där supersmarta modellen som vi sett i svart tidigare. Den här är äggskalsvit med detaljer i marinblått. Jag har fallit pladask. Jag vill ha en. Köpte mig nyligen en ny skinnjacka i samma färg som jag tänker använda så fort vädret tillåter.
Förstår ni vilka problem jag tampas med. Välja mellan tre olika badkassar som jag behöver och en väska som jag vill ha. "Vill ha" går ju känslomässigt före "behöver". Men "vill ha"-väskan går inte att ha som badkasse, då blir skinnet förstört.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som trevliga "problem", kram Monica