tisdag 5 april 2011

Det här om att vara med i tidningar

Ni har säkert märkt att jag har börjat lägga ut bilder på tidningssidor där TOUS är med. För oss är det livsnödvändigt att ofta vara med i tidningar, att bli nämnd och att synas. Det är inte jättelätt alla gånger utan det krävs mycket arbete. Vi behöver ha bra bilder, skicka relevanta pressmeddelande till rätta tidningar och vi behöver enkelt kunna låna ut produkter för fotografering. Tidigare har jag sysslat själv med det här. Det är jättekul men också väldigt tidskrävande. Men numera så tar jag inte åt mig av äran alls när något publiceras. För jag har skaffat mig en PR-tjej. Hon heter Hanna Liska, så behöver ni en riktigt duktig och flexibel PR-agent så hittar ni henne här. Så mycket mera jag hinner med när jag inte behöver sköta PR jobbet själv. Och så mycket bättre PR jobbet blir gjort när någon riktigt proffsig gör det.

Inga kommentarer: