lördag 30 april 2011

Följ min blogg

Det är ju inte hela världen, det där med hur många som läser den här bloggen. Fast det är ganska smickrande att just du gör det. Jag är glad över alla mina läsare.

Jag minns att när jag startade bloggen så var jag överlycklig en vecka då jag kom upp till 100 läsare på en vecka. Numera är ni flera än så - per dag.

Så jag har laggt till en liten grej. Man kan klicka i högerspalten på en knapp där det står "Följ".

Då undrar du vad som händer om man följer en blogg. Typ, ingen aning. Eller kanske ingenting. Fast då vet jag att jag har följare.

En del av mina vänner har närmare hundra följare. Och jag har fyra. Jag är glad över mina fyra, men om du nu ändå hänger här ibland så kan du väl klicka.

Det var bara det jag ville.

Å så glad Valborg på dig!

Inga kommentarer: