tisdag 19 april 2011

Väskan som heter Knit (stickning)

I höstan fick vi in en väska som hetr Knit. Den är lite annorlunda för blixtlåset går åt "fel" håll. Vi har fortfarande kvar den väskan för det har blivit en klassiker av den. Superpoppis! Nu, den här våren har vi sålt en hel del av den. Det är som att vi i Sverige först nu kom på att den är snygg. Den finns i färgerna blå, beige och brun.

I söndags sålde jag en beige till en tjej från Malmö som jobbar i Danmark och idag fick jag ett mail från henne:

Hej Kristina,
Ojojoj, vilken fin väska jag köpte i söndags av dig! Jag kände mig så nöjd när jag gick därifrån och ännu nöjdare när jag kom hem på måndag kvällen.Väskan är både läcker och elegant och den ljusa färgen är annorlunda för mig. Bara så super snyggt! Har givetvis mötts av förtjusta kommentarer från de kollegor som är på kontoret (det är ju påsklov även i Danmark!).
Hoppas du får en riktigt skön påsk!

Fatta vad glad man blir.

2 kommentarer:

Marja sa...

Jag kan bara hålla med henne! Även jag älskar min beige Knit, och alla kommentarer om en "jättefin väska" känns verkligen bra. Kanske den bästa av mina sisådär 6-7 TOUS-väskor :)

Singelmamman sa...

Vad kostar den?