onsdag 4 maj 2011

Jag skall på bloggträff på fredag

Minns ni att jag var på en bloggträff i oktober i fjol. Det var min första bloggträff och jag var supernervös den gången. Jag kände ju ingen av tjejerna då. Numera är jag kompis med en del på Facebook och har träffat några sedan dess. Men framför allt så träffade jag alla då och jag dog inte. Tvärtom, jag hade det riktigt trevligt.
Nu är det dags igen. Samma gäng fast väldigt många flera. Eftersom vi är många så måste alla tillverka en namnskylt. Jag ser på andras bloggar att dom handlat upp halva Panduro för att pyssla till sig en fin skylt. Hur skall jag ha tid med sånt. I morgon fyller min yngsta år och då går hela dagen till det och sen är det fredag och bloggträff.
Kom på att jag har en namnskylt. Den jag brukar ha på jobbet.
Jagvet, jag har den inte alltid för jag glömmer den. Sen händer det att jag glömmer den på mig och då åker den med hem.
Så på fredag är det minnesträning. Först måste jag komma ihåg att ta på mig namnskylten när jag kommer till jobbet och sen måste jag komma ihåg att glömma ta av mig namnskylten när jag skall till bloggträffen.

1 kommentar:

Ting sa...

Den där blir ju superbra!