onsdag 11 maj 2011

Pressfrukost

Vi slog upp dörrarna klockan åtta och vår butik fylldes av journalister och bloggare på en gång. Härligt!
Jag hade förväntat mig att ingen skulle dyka upp förrän vid nio-snåret. Så fatta att jag var både förvånad och glad när vi tidigt hade fullt hus.

Alla är jätteintresserade och jag visar och berättar



Här är Robert från Damernas Värld. Han tycker mycket om våra nya smycken.


Här får jag visa hur ett armband fungerar


Svala smoothies med sugrör är väl en perfekt sommarfrukost.



Till det fick man äta smörgåsar med både rostbiff och kalkon.


Sanna som bloggar var naturligtvis glad över att få träffa andra bloggare som är kända.

Här träffar hon Mogi som har skrivit så här om pressfrukosten, och Kristina som har skrivit det här.

Här är nytränade Li från Vecko Revyn tillsammans med Hanna.


Folk minglade och tittade och var jätteglada.


Här står jag och får berätta hela histoien om TOUS, nallen och hur den hamnade på Stureplan. Vilket intresse.


PS. Solen sken dagen till ära!!!!

1 kommentar:

Mammy sa...

Vilken succé!!! Mycket folk och alla verkar intresserade. :)
Måste nog ta en tripp till hvudstaden och hälsa på!!
Kram