torsdag 23 juni 2011

Hälsade på Gaby

Jag var förbi Butique Look och hälsade på Gaby.

Först skall ni veta att dom startat upp rean där. Än finns det fantastisk fynd att göra.

Jag ville hälsa glad midsommar till henne.

Får jag ta en bild, undrade jag.
Gaby sken upp och sa att, visst jag skall bara bättra på med läppstiftet lite.
Inget konstigt med det. Det gör vi alla.
Sen tar jag min bild, ursäktar mig och säger att jag vill ta en till, för säkerhets skull.

Man kan säga att det inte hade behövts.

Maken till att bli bra på bild finns inte. Hon ser strålande ut alltid.

På sig har hon den stora diamantnallen i en läderrem och en stor ring med ametister och citriner. Det är min älskling, säger hon.
På andra handen har hon en stor svart ring men den är inte från TOUS.

Och så kläder från Look, naturligtvis.

Inga kommentarer: