fredag 17 juni 2011

Picknick i Humlegården

Jag är med i ett tjejegäng som träffas i vart fall en gång om året. Då har vi picknick i Humlegården. Jag berättade här om fjolårets picknick och här om året dessförinnan. I går var det dags igen. Tredje året.
Festen kan sammanfattas med;
himla tur med vädret,
himla mysigt
och
Girlpower!

Arrangör och ständigt sammankallande är Lisbeth och


Birgitta.



Ulla och Lisett var naturligtvis med.


Här är de fantastiska Annikorna som båda jobbar på Akademikliniken. En av orsakerna till att jag gillar det stället. Dom är mästare på quickfix.


Vi presenterade oss, alla 40. När jag sa att jag jobbar med TOUS så flög massor av väskor och scarfer och smycken upp i luften. Alla ville visa att dom minsann varit där. Annikas väska är den vita bakom henne... och lite längre bort sitter Monica med en rosa scarf...

Inga kommentarer: