torsdag 28 juli 2011

Kom och träna med oss

Torsdagar kl. 8:00 träffas vi på parkeringen utanför Hagaterminalen (vid tennisbanorna).
Det kostar 150:-/gång.
Ta med en fylld vattenflaska.





Nu har vi hållt igång några veckor. Idag var vi fem tjejer som tränade.
Ni anar inte hur kul det är. Jag lovar alla fem tycker att det är superkul. Och alla fem kommer att ha träningsvärk i morgon.




Idag läste jag det här på Facebook efter träningen (från ev av tjejerna):




Jag är så lycklig, har varit på en superkul träningspass, tabata intervallträning i Hagaparken. Jag är helt euforisk, känner mig helt upprymd, å bara att träna utomhus... :-)

Du kan hänga med, det är svettigt och jobbigt men inte överjävligt. Det är svinkul!




Det vi tränar heter TABATA, intervallträning som ökar ämnesomsättningen och ger dig styrka. Inget joggande och sånt där jobbigt utan bara massor av roliga övningar.




Har du funderingar på att hänga med så kan du alltid slå mig en signal eller maila.



Å så har naturligtvis med oss min PT Anders, det är han som får oss att jobba så hårt.

1 kommentar:

Suzan sa...

kom o spring topploppet med mig 1:a okt!