måndag 18 juli 2011

Pappers-jävla-göra

Jag gillar inte pappersarbete. Men jag gillar när allt är klart och skrivbordet tömt. Oj vilken skön känsla det är.
Av den anledningen är jag sällan sen med att fixa pappersarbetet. Mitt personliga rekord i att bli klar med lönerna är nog den 30:e strax efter stängning...

Just nu är jag sen, nästan två veckor sen. Jag borde ha skickat in beställningen av vårens väskor. Vi pratar om våren 2012.
Det är det jag sitter och gör just nu.
Funderar på hur många turkosa väskor jag skall ta in.
Färgerna till nästa år går i turkost, lime och så vitt, beige och svart. En del häftiga ormskinnsväskor kommer också.

Och Tiina, visst visst, jag beställer en världssnygg plånbok till dig. You will love me!

1 kommentar:

Anonym sa...

Great!!! Just have to waiting for it!!! Any pictures yet? Thank you and greetings from Faroeislands :D Tiina