onsdag 23 november 2011

A watch to die for

XTOUS har kommit i roséguld. Det är den snyggaste klockan ever. Tycker jag.



Det är ju ingen hemlighet att jag är förtjust i stora herrklockor. Hade jag 7.700:- över så skulle den här vara min just nu.



Cronometer



Datum



Vattentät till 10ATM (100 meter)



Sweiziskt urverk (Ronda 5040B)



Armband i gummi



Stål med roseguld plättering



Och så snabblås på det.


Grymt snyggt!





Boetten är 4,5cm, dvs herrstorlek, om man inte som jag gillar stora klockor.


Men det finns en damvariant för 4.300:- med vitt eller brunt armband och ingen cronometer.


2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Den klockan är grymt snygg! Hellre en stor herrklocka tycker jag med.

Anonym sa...

This page truly has all the information I wanted concerning this subject and didn't know who to ask.

Feel free to surf to my page; バーバリー 時計