fredag 3 februari 2012

Spännande att göra något nytt

Det här med att sköta en agentur. Det är väldigt spännande. Jag har ju inte gjort det förut. Helt nytt för mig. Ulla och jag ringer dagarna i ände till butiker runt om i Sverige där vi tycker att tous väskor skulle passa in i sortimentet. Lite detektivarbete att hitta rätt butiker. Vi tar hjälp av er, våra kunder. Många av er har gett oss bra tips. Förhoppningsvis kommer väskorna till flera städer snart.

Idag kom alla höstväskorna. Ni fattar vad knäppt det är, vi längtar efter våren och då kommer höstväskorna. Jag får inte visa dem, fast jag är jättesugen. Men TOUS säger att det är konfidentiellt. Typ hemligt.
Jag säger bara att det är svart, grönt, corall och en hel del riktigt snygga väskor. Och att våra lite billigare tygväskor kommer i ett toppenfint mönster och i flera nya modeller.

Hela nästa vecka har vi möten med inköpare. Håll tummarna för att det här går bra.

Inga kommentarer: