tisdag 20 mars 2012

Snygga väskor som heter Curly

De här väskorna heter Curly small och Curly large. Modellerna är likadana men storleken skiljer sig ordentligt.
Den här lilla är bara så vacker. Jag älskar det tre-färgade, fast den finns även i helvitt. Långa axelremmen som är avtagbar. Bred botten så det rymms ganska mycket i den. Fantastisk snygg väska. 2.200:-
Här är samma väska i stor modell för 4.150:-. Det är en riktig jobbväska, om man föredrar något snyggare till jobbet. Den har också en lång axelrem som går att fästa på väskan. Och den finns också i tre-färgat.
Ser ni halsbandet jag har. Jag börjar gilla det mera och mera. Det är pärlan på en stel svart länk.
Se här. Ganska kul.
Priset, 660:-, är överkomligt.
Jag var tvungen att ta med bilden, för klicka på den. Ser ni vad långa ögonfransar jag ser ut att ha.
Hmmm, bra mascara!

Inga kommentarer: