torsdag 10 maj 2012

Nyhet från Loka

Jag älskar bubbelvatten. Min Sodastreamer är nästan lika viktig som min Moccamaster, jag kan omöjligt utesluta någon av maskinerna. På spanska heter det "con gas" (med gas) och på finska säger jag piikivettä (spikvatten).
En fördel med att hänga på Stureplan är att många företag som lanserar något nytt gör det precisutanför min butik.
Som idag, så står dom utanför och delar ut LOKA. Två nya smaker; Banan&Kiwano (vad nu Kiwano är för något) samt Jordgubb&Lakrits.
Jag älskar jordgubbar (gärna med bubbel) och lakrits är mitt favoritgodis.
Har aldrig klurat på att kombinera dom två, men det har tydligen LOKA.
Amazing!
Så gott!
Love it!
OMG!!
Å allt vad det nu heter.

Ni undrar förstås vad jag tycker om Banan&Kiwano också.
Det räcker med ett ord;
Äckligt!

Nagellacket kommer från ESSIE och heter Lapis Of Luxury.

Inga kommentarer: