onsdag 20 juni 2012

Massor, massor av nyheter

Jag vet att jag varit urdålig på att blogga. Det finns randiga och rutiga skäl till det. Men jag håller på att skola in vår nya tjej, sånt tar tid. Jag håller på att ordna med en massa avtalsgrejer, sånt tar tid. Jag håller på att planera en mässa vi skall vara på, sånt tar tid. Jag har skyltat om, och sånt tar tid.
Men nu tänker jag ägna er en stund,
Vi har fått en underbar leverans med all sommarens nyheter. Vi pratar smycken nu. Vi pratar sommarsmycken.
Som de här armbanden. 425:-/styck.
De tunna stängs med en löpande knut, vilket innebär att den passar alla armar. Den lite tjockare har en knapp på baksidan (eller egentligen en sten), den finns även i andra färger.
Själv skall jag köpa det tunna med turkoser och tideröga. Jag skall på semester i morgon så armbandet kommer att vara fint till lite solbränna.

Inga kommentarer: