fredag 8 juni 2012

Nu är vi på gång igen

Får väl börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering. Det kom lite emellan.
Som 50-års firande och direkt efter det en himla inventering. Sånt tar tid, att inventera,
om man är 50 år.
Ovanpå det så håller jag på att lära upp en ny stjärna hos oss. Sarah.
Så hjärtligt välkommen!
Dessutom har vi fått en stor leverans av många fina smycken.
Det här armbanden och ringen i silver med olika stenar i glassfärger.
Ringen finns med olika motiv och olika färger, Kostar 1.100:- och armbandet med hjärta ur samma kollektion kostar 1.450:-. Om det är en nalle på så är den i blå sodalit.
Det andra armbandet med tre rader tunn silverkedja och små spjut i olika färger kostar 1.150:-. Vid låset sitter det små läderremmar som gör armbandet extra somrigt, lite bohem chic.

2 kommentarer:

Tummelisa sa...

Blev orolig att det hade hänt Dig något, förutom 50-års firande...., som kan vara nog så påfrestande och roligt. Inventering låter inte kul.
Hoppas Du kommer ihåg min önskan om Grace markasitnallen?
Hoppas Du får en trevlig helg när Du blir ledig.
/Eva Rydin

Unknown sa...

Jag förstår, det är sällan jag är borta så här länge. Men jag kan glädja dig med att nallen nu finns hemma. Ring eller maila mig i morgon så ordnar vi den. Jag har bara en kvar. Men jag håller den till dig.
Kram
Kicki