tisdag 26 juni 2012

Nya smycken.

Rean på väskor fortsätter.. Förutom det så har vi även fått in nya smycken (ingen rea på smycken). Här nedan ser ni en ny nalle. Den är i silver och så är det guld på ovansidan. Jättefina!

Här ser ni en ring och två armband. Ring: 1700 kr.
Det ena armbandet är helt i silver med guld på ovansidan av nallen,1700 kr. På det andra armbandet så är kedjan (länken) i silver med guld på ovansidan och nallen har också guld på ovansidan, 3650 kr.


Här är en stor nalleberlock från samma kollektion. Silver med guld på ovansidan, 2000 kr (utan kedja).


Och sist men inte minst tänkte jag även passa på att visa dessa söta örhängen. De är också i silver med guld på ovansidan, 1900 kr.

2 kommentarer:

Malde sa...

Hej Kristina! När jag äntligen trasslar mig fram till din butik idag så har du semester??? Visst, jag unnar dig semester men inte när jag kommer ;-)

Ha det så skönt på din semester, Vännen!

Sparkdrakt one piece sa...

Typiskt.