söndag 29 juli 2012

Lite nagellacks bekymmer

Om du följde mitt råd att köpa en sån där fantastisk flaska Seche Vitae dry fast någon gång i januari, så börjar säkert innehållet i flaskan att sega ihop sig. Det har min flaska gjort. Fast det är superdrygt så halva flaskans innehåll är kvar, men segt.
Ingen fara, det är värt 130:- om det räcker ett halvår.
Så jag gick iväg för att köpa en ny.
Då finns en till produkt;
Seche Vitae Restore.
Kostar 90:-.
Jag köpte en sån.
Man droppar i, typ ett eller två rör med vätskan, skakar lite, och sen funkar den igen. Toppen, toppen.
Fast den här Restoren kommer aldrig att ta slut.
Så jag tänkte att den får ligga här i butiken och du som vill tunna ut ditt snabblack, ta med det hit så droppar vi i lite förtunning.
Innan du kommer, passa på att torka av toppen av flaskan, gängorna, med aceton så att korken sitter bra.
Ekonomiskt, liksom.

Inga kommentarer: