fredag 20 juli 2012

REA-fynd

Cornelia och jag har, mellan kunderna, roat oss med att visa våra favoriter bland rea-väskorna.
Vi har ju lite olika stilar och ålder så det vi visar är verkligen de bästa för alla.
Cornelias första val, som skulle kunna varit mitt första val (men hon hann före), är den här supersnygga väskan som heter Dietrich small. Den har en lång axelrem också (som jag skulle använt).
2.600 2.080:-
Mitt första val blir aftonväskan/clutchen i ormskinnsmönster. Stor tofs som hänger på sidan. Lång axelrem som gör väskan väldigt funktionell. 2.100 1.470:-
Shoppingkassen med vackra blommor har vi en kvar utav. Knallrosa foder och bra med fack inuti.
1.400 980:-
Det här är en perfekt höstväska. Mulvadsfärgad med detaljer i turkost och gult. Fack i locket för en iPad (smartaste jag sett), lång axelrem och väldigt rymlig.
4.150 2.490:-
Vit stor väska. Fyrkantiga modeller är verkligen i ropet just nu. Den här har en lång axelrem också, så man kan bära den på axeln.
4.150 2.490:-
Lilla väskan i 70-tals modell (ni som är unga minns inte det här men det var på ABBAs storhetstid alla hade liknande väskor). Den är stel, väskan, så den "faller" inte ihop, ganska bred botten.
1.900 1.140:-
Måste bara visa den här "påsen" också. Fylld med paljetter. Totalt bling-blingad. Och med vackraste romantiska blommorna på. Helt underbar. Lång och kort axelrem samt ett löstagbart fodral inuti.
1.250 875:-
Snygg dataväska i vinyl. Eller den snyggaste dataväskan, faktiskt. Så himla smidig i formatet och så himla kvinnlig. Det finns en lång axelrem till.
945 660:-

Inga kommentarer: