fredag 10 augusti 2012

Jag har varit i Finland

Jag har varit borta en vecka, i Finland. Vi började med att resa till Kuopio, där mina svärföräldrar bor.
Vi firade att min svärmor fyller 80 snart och att jag nyligen fyllt 50 år.
Här är jag och min svägerska Ulla. Jag har på mig örhängen ur en ny kollektion som kommer nästa vecka. Rosa d´abril. Rosor i april. Mina är lite special och kostar 9.300:-, men de som kommer nästa är i silver.
Ulla har på sig original rosen, den största i silver för 2.050:-.
Vi åt gott och hade det väldigt trevligt.
Ni anar inte vad jag fick i födelsedagspresent.
En resa till New York.
Jag har aldrig varit där och jag vill så gärna dit. Jag kunde aldrig drömma om att jag skulle få det i present.
Ni ser på bilden att jag ser lite tagen ut.
I verkligheten har jag nyss gråtit glädjetårar.
Thank you all!

Inga kommentarer: