onsdag 26 september 2012

Besök av Martina Bonnier

Igår var Martina Bonnier här på besök. Om det kan ni läsa om på hennes blogg HÄR!
Ni vet säkert att jag tycker VÄLDIGT mycket om henne. Jag tycker att hon är Sveriges bäst klädda kvinna och stilsäkraste.
Jag älskar att läsa hennes blogg och se hennes kläder.

Den här bilden har jag snott lånat från hennes blogg.

Hon var här för att välja accessoarer för ett event vi skall ha i Sturegalleriasn den 6:e oktober. Då kommer hon hit för att berätta om höstens trender.
Det får ni inte missa.
Inför det så tittade hon igenom alla butiker för att plocka ut det mest trendiga.
Kul då att5 hon väljer en bild på henne och mig.
Ni vet trendigast...

Jaja, trendig eller inte men hon valde en väska som hon blev lite kär i.
Sa att den där är verkligen annorlunda.
Den känns väldigt ny.

Hon valde Herbert Wild. med Grizzlybjörnen. 4.100:-

Inga kommentarer: