måndag 3 september 2012

Härliga kunder

Ibland kommer det in kunder som liksom kikar lite pillemariskt på mig, som att vi har en relation av något slag.
Det kan vara folk som känner någon jag känner eller någon som läser min blogg.
Idag kom Jessica in.
Hon tittade så där igenkännande på mig och berättade att hon blivit hitlockad av Mona.
Jessica bor i Västerås men har en ledig dag idag som hon tillbringar i Stockholm.
Hon passade på att köpa en så där väska som Mona lottade ut här i våras.
Jag vet inte vad det är för fel på Monas sida för alla bilderna verkar vara borta på det där inlägget.
Hur som, himla kul att Monas vänner vågar sig in här och att ni berättar varifrån ni kommer.

1 kommentar:

MonasUniversum sa...

Nämen, vad kul! Jag har problem med alla bilder sen Peter tjofsade bort dom på Bloggfamiljen. Har dock kopior så jag ska lägga tillbaka dom, men det är fan 600 inlägg att gå igenom!