onsdag 26 september 2012

Kära tomten

Jag vill påpeka redan nu att jag har varit osedvanligt snäll i år. Jag tänker naturligtvis fortsätta i samma linje de tre följande månaderna.
Inget snack om den saken.
 Nu är det så att jag har hittat en helt fantastisk väska.
På TOUS. Du vet butiken på Stureplan.
Jag kan absolut vänta till jul, men jag tror inte väskan finns kvar så länge. Den är nämligen helt unik. Modellen heter Oriol och är i svart kalvskinn som är pressat i ödlemönster.

Tomte, du kanske inte förstår sånt här, men det är en drömväska!

Så här ser den ut där man öppnar, tryck-knapparna sitter benhårt så de går inte upp. Inuti är det ett sobert beige foder.
Sen är det ett lock som även dom fästs med kraftiga tryck-knappar.
Ser du axelremmen, en rem som lätt går upp på axeln.
Så här snygg är den på mig. Den ser faktiskt ut som att den är designad för just mig.
Eller Carolina Gynning, men hon har så många väskor redan. Å nu pratar vi ju faktiskt om mig.
Så, snälla tomten,
kan du inte skicka en nisse till Stureplan redan nu, innan den värsta julruschen, så lovar jag att spetsa din glögg med något värmande när du kommer hem till oss.

God Jul,
hoppas jag,
Cornelia

Inga kommentarer: