lördag 1 september 2012

Monas klocka heter DRIVE

Jag vet hur det är.
Idag kommer jag att ha massor av besökare här på min blogg, för Mona berättade att hon var här igår och köpte sig en klocka.
Å när Mona skriver och länkar slår räkneverket i taket, eller om det var något om att när Fantomen talar står klockorna stilla.

Så nu gör vi några rättelser.
Man kan inte beställa på den här bloggen, men man kan inspireras.
Sen kan man ringa till mig i butiken 08-679 60 60
eller maila till mig i butiken tousstockholm (at) tous.com
då skickar jag varor till dig per postförskott.
Å räds inte för att ringa, jag är inte farlig och jag postar gärna. Faktum är att jag skickar postförskott så ofta att min närmaste ICA-butik, numera även post, har en fusklapp med alla mina uppgifter upptejpad så att den i kassan lätt kan fixa mina paket. Det tolkar jag som att jag får VIP-mottagning på ICA.
Kul att vara VIP någonstans.

Tillbaka till Monas klocka.
Modellen heter DRIVE.
Jag älskar den.
Den finns i guld för 3.750:- (jag vet, hon överdrev lite...). Den klockan har ett guldlager som kallar för IPG (Ion Plated Gold) vilket betyder att klockan är täckt med en film av guld.Den här nya tekniken ger en mycket hållbarare guldplättering än normalt OCH en mycket finare lyster.
Sen är den vattentät till 5ATM = du kan bada med den men inte dyka.
Bilden ovan har jag hittat i en modeblogg...
...och bilden nedan är min egen klocka (fast det är en bild jag tog för att visa ringar)


Sen finns den här klockan i sex olika färger, gå in här och titta. Den modellen är i aluminium och kostar 2.000:-.

Slutligen finns den blåa klockan även i en digital version. Då kostar den 1.700:- 
Just ja, det finns ytterligare en. Samma som min och Monas fast i stål för 3.300:-

3 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Ujuj, måste genast rätta mina uppgifter på bloggen! När kommer den blå? Har svårt att vänta så det blir nog ett besök i veckan!

Lisa Widén sa...

vet du om den klockan som du hittade på en modeblogg är vattentät? :)

Unknown sa...

Vattentät till 5 ATM.