lördag 6 oktober 2012

20 frågor Evelina



Favoritväska: Den rosa TOUS väskan, min drömväska

Favoritsmycke: Pärlörhängen i alla former

Musik jag gillar: allt möjligt

TV-program jag inte vill missa: Beck

Godast middag äter jag: Hos min pappa i Grekland

Favoritbar: CLO, Viveur, Paradiso ( Rhodes, Greece )

och vad beställer jag där: P3, dissarono lemonjuice

Favoritlunchställe: Friday´s" TGIF"

På mitt nattygsbord: En bra bok

Älskar kläder från: H&M, Ginatricot, Monki

Favoritfärg: Créme

Det dyraste jag köpt: Ett par dyra skor

Bästa gå-bort-presenten: Vet ej

Kaffe: Kaffe latte och freddo espresso

Senaste felköp: Undviker felköp

Det glömmer jag aldrig: Vistelse i Athen

Det uppskattar jag hos andra: Sociala, glada och ärliga människor

Udda talang: Ju-jitsu grepp

Stjärntecken: Fisk

Semestrar jag gärna: Thailand eller Japan

Inga kommentarer: