onsdag 29 januari 2014

Den här dagen



Dagens kläder blev ett par kornblå byxor från Twist&Tango (inte från nu), en zebra t-tröja från Lindex som finns i butik nu och en svart kavaj från Hope, den är klassisk och finns alltid. Bra köp.

Jag har ju alltid smycken också. Armband i läder och guld. Det med pärlor och läder samt nästa armband och den svarta ringen kommer från TOUS.
Till det en pytteliten dator.
Väldigt bra när man behöver släpa hem den. Väger nada.
Väldigt dåligt när man behöver se skärmen och råkar var lite till åren, dvs. sämre syn.
Löser det med en gigantstor extern skärm.

Sen tar vi lite skryt
Den här tidningen för Matrebellerna kom ut i måndags med Dagens Nyheter.
Det är den första produkten som jag har både sålt in ovh projektlett helt själv på mitt nya jobb.
Det betyder att jag har planerat allt och sett till att allt blivit gjort och det i tid.
Självklart är vi många som jobbat med den. Framför allt min parhäst på jobbet, vår AD Jonas.
Jag är i alla fall väldigt stolt över resultatet.

Snart skall Jonas och jag göra ytterligare en tidning om mat.

Inga kommentarer: