torsdag 16 januari 2014

LCHF

Bara så ni vet, jag vet att jag har gått upp i vikt.
Jag har vägt mig. 65 kg. Det är fem kilo mera än vad jag vill väga.
Innan det barkar iväg och blir 85, som det en gång har varit, så tar jag itu med det nu.
Så frukosten består av kaffe med lite mjölk, finncrisp med smör, kalkon och stekt ägg.
Jag långpromenerat flera dagar i veckan och tar mig till gymmet lite nu och då.
Jag tror att jag behöver vara strikt i två månader. Det gör mig ingenting för det är trist vinter ute.

3 kommentarer:

Kinna Jonsson sa...

Känner igen mig. Samma vikt och samma mål. Dålig på att gå promenader och ta mig till gymmet.

Anonym sa...

& vill du köra ett pass på gymet med mig, så hör du av dig & jag anpassar ett pass efter DIG! Trevlig helg Kicki :)
/Joanna

Unknown sa...

Tack Joanna, det vill jag.
Jag skall bara komma igång så pass att jag orkar lyfta något.
Körde första passet igår på lunchen. Bara 30 minuter, bröst, triceps och mage. Om en timme kommer jag inte kunna röra mig längre.
Men kroppen har muskelminne, så jag skall nog få bukt med den. Återkommer om en månad eller två!
Kram!