måndag 20 januari 2014

Lite shopping på lunchen

Jag började dagen med ett möte vid Hötorget. Efter mötet var det lunchtid, så jag tog mig friheten och springa i några butiker.
På Lindex hade mina jeans kommit in. De som ser ut som Pleasejeans.
Sitter perfekt. Om ni gillar den modellen. Den kallas för "slim/boyfriend"

Färgen är toppen och priset 399 kronor går inte att klaga på.
Det kommer att bli mina favoriter ett bra tag framöver.

I övrigt har jag blå jacka från Boomerang, svart merinoullsmössa och vit skjorta från COS samt halsduk från Zara Man.

Sisters på Drottninggatan, ni vet samma ingång som Brother men en trappa ner, hade 70% på ALLT. Sisters lägger ner alla sina butiker och det har ju egentligen inte så tokiga kläder där.
De har märken som Tommy Hilfiger, Replay, Lee, Levis, Jofama mm.
Jag köpte ett skärp från Saddler (toppenbra kvalitet), det liknar mitt gula flätade men det här är vinrött. De hade ett gult också. Ordinarie pris 250, nu 75.
Snygga skinnjackor från Jofama som tidigare kostat 3 000 kostar nu 900 kronor.
Har ni vägarna förbi så är det verkligen fyndläge där.

Inga kommentarer: