fredag 2 maj 2014

Nya byxor

På väg hem från jobbet slant jag förbi Lindex.
Jag köpte ett par jeans där i vintras som jag använt nästan varje dag sedan dess.
Modellen är sådär lite nedhasade och pösiga men med smal siluett. Som Please-jeans men för bara 299 kronor. Lagom med pengar.
De har funnits i massor av färger men ingen färg som tilltalat mig.
Förrän nu.
Camo-mönstarde, så himla snygga. Dom är mina nu.

Här ennärbild på byxorna.
Nästa helg skall jag på weekend-resa. Då skall jag ha med mig så lite packning som möjligt.
Jag tar de här byxorna och ett par kortbyxor. Sen matchar jag dem med lite olika skor och toppar för dagsbruk och kvällsbruk.
Exempelvis snygg svart blus och ett par svarta pumps blir en perfekt kvällsklädsel. Linne och ballerinas passar på dagtid.
Återkommer om det nästa helg.
Byxorna är i alla fall ett kap.

Inga kommentarer: