tisdag 6 maj 2014

Skoproblem

Med de nya camobyxorna hade jag tänkt att ha ett par höga pumps. På kvällen.
Men jag är över femtio och känner mig själv. Jag kommer inte att orka ha på mig obekväma skor efter en hel dags strosande på stan. Jag är för gammal för att orka lida pin för att vara fin. Det kommer att sluta med ett par bekväma sneakers eller så.
Vill jag vara fin så måste jag ta med mig bekväma höga klackar.
Nu har jag provat alla par jag har och kommit ner till två par.
De här
Ett par nude från Zara. Nude känns väldigt rätt just nu.

Och ett par svarta från Camper. Svarta är aldrig fel.
Det som kanske är lite fel är att de svarta har kilklack. Inte helt inne men väldigt bekvämt.
De nude-färgade har klossklack. Mera inne.
De skall inte bara passa med camo utan även med en lång pliserad svart kjol.
De här tål att funderas på.

Inga kommentarer: